Bet Max este de trei monede, care trebuie să fie pariul dacă doriți să participe la runda bonus. Bonus Feature: atunci când teren Leprechaun simbolul bonus pe al treilea tambur vă sunt luate la funcția top box animat. Există 9 Leprechaun este de a alege și să alegeți unul. O oală de aur va veni în jos și terenuri cu Leprechaun și suma dvs. premiul va fi dezvăluit.

Apoi va fi dat șansa de a colecta câștigul sau comercial pentru o nouă oală de aur ... în care v-ar trece la a alege un alt spiriduș. Sunteti dat șansa de a face acest lucru de 3 ori. Joc juca: I se întâmplă să iubesc jocurile role. Mai ales atunci când acestea au un bonus top box. Mi-a plăcut acest joc, dar de multe ori rolele au fost gol după un spin și bonusul a fost foarte greu pentru a obține. Am reușit să-l și a fost cules de distracție și decide dacă sau nu să-l păstrați sau comerțului, inch am păstra în cele din urmă alege finală. Acest joc vă dă lovituri mici și dese.

Muzica din joc este irlandez și pe ecran bonus Leprechaun a face un pic de dans râu, atunci când pune cursorul peste ele pentru a le ridica. Joc curat, dar îmi place chestii de genul asta. Îmi doresc bonusul fi fost mai ușor de obținut.

Pentru cei mai iscusiti jucatori, putem sa oferim video slotul: Play Boy. Aici puteti sa cistigati si savurati adevaratul jocul de pacanele!